به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، بدینوسیله از شرکت های ذیصلاح جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل می آید.
کارفرما:اداره کل شیلات خوزستان
دستگاه نظارت: مهندسین مشاور پندام
عنوان و محل
اجرای کار: پروژه عملیات تکمیلی
طرح پرورش میگوی هندیجان جنوبی –10کیلومتری شهرستان هندیجان – مجاورت رودخانه زهره به سمت بندر سجافی
مبلغ و مبنای برآورد
اولیه اجرای کار: 34,705,336,788 ریال طبق فهرست بهای پایه رشته آبیاری
و زهکشی سال 1401
پایه و رشته پیمانکاران موردنیاز: پایه
5 آب و بالاتر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: 1,735,267,000
ریال ضمانت نامه بانکی یا گواهی خالص مطالبات تایید شده یا واریز وجه نقد
به حساب شبای بانک مرکزی به شماره IR660100004157039552604309 بنام رد وجوه سپرده اداره کل شیلات خوزستان
تاریخ و مهلت دریافت اسناد: : ازتاریخ 1401/11/12
لغایت 1401/11/16
محل دریافت وتحویل اسناد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت https://www.setadiran.ir
مهلت تحویل اسناد: تا پایان وقت
اداری روز چهارشنبه مورخ 1401/11/26
زمان بازدید از پروژه: روز چهارشنبه
مورخ 11/19/ 1401 ساعت 8 صبح از محل اداره کل شیلات
زمان بازگشایی اسناد مناقصه (پاکات
الف،ب،ج): ساعت 10 صبح یکشنبه مورخ 1401/11/30کمیسیون معاملات
کلیه مراحل
برگزاری مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس https://www.setadiran.ir انجام می شود و
لذا متقاضیان می بایست پس از ثبت نام در سامانه مذکور، نسبت به طی مراحل مناقصه از
طریق سامانه ستاد اقدام نموده وهمچنین اصل پاکت الف را نیز بصورت
مهر و موم شده علاوه بر بارگذاری از طریق سامانه ستاد، بصورت حضوری تحویل
کارفرما نمایند.