کارفرما: اداره کل شیلات خوزستان
دستگاه نظارت: مهندسین مشاور پندام
عنوان و محل اجرای کار: احداث ایستگاه پمپاژ زهکشی و عملیات
تکمیلی وابسته – اهواز کیلومتر 22 جاده اهواز
آبادان
مبلغ و مبنای برآورداولیه اجرای کار: 376,503,637,998 ریال طبق فهرست بهای پایه آبیاری و زهکشی، راه و
باند و فرودگاه، تاسیسات برقی و توزیع نیروی برق سال 1401
پایه و رشته پیمانکاران موردنیاز: پایه 4 آب و پایه
5 تاسیسات و تجهیزات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: 11,403,072,760
ریال ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقد به حساب شبای بانک مرکزی به شماره IR660100004157039552604309
بنام رد وجوه سپرده اداره کل شیلات خوزستان
تاریخ و مهلت دریافت اسناد: از تاریخ 1401/03/10 لغایت 1401/03/12
محل دریافت وتحویل اسناد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت https://www.setadiran.ir
مهلت تحویل اسناد: تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1401/03/22
زمان بازدید از پروژه: روز دوشنبه مورخ 3/16/ 1401 ساعت
10 صبح
زمان بازگشایی اسناد ارزیابی کیفی: ساعت10 صبح
دوشنبه مورخ 1401/03/23 کمیسیون معاملات
زمان بازگشایی اسناد مناقصه(پاکات الف،ب،ج): ساعت 10 صبح
چهارشنبه مورخ 1401/03/25 کمیسیون معاملات
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)
به آدرس https://www.setadiran.irانجام می شود و لذا متقاضیان می بایست پس از ثبت نام در سامانه مذکور،
نسبت به طی مراحل مناقصه از طریق سامانه ستاد اقدام نموده و همچنین
اصل پاکت الف و ج را نیز به صورت مهر و موم شده علاوه بر بارگذاری از طریق سامانه
ستاد، به صورت حضوری تحویل کارفرما نمایند.
روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان