بدین
وسیله از اشخاص حقیقی و حقوقی ذیصلاح جهت دریافت اسناد مزایده از طریق سامانه
تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) دعوت به عمل می آید.
تاریخ و مهلت دریافت اسناد و بازدید: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت
اداری روز چهارشنبه مورخ 1400/11/06 در
آدرس ذیل: اهواز - بلوار گلستان فلکه دانشگاه شهید چمران جنب اداره کل دامپزشکی و
روبروی اداره کل ورزش و جوانان
محل دریافت وتحویل اسناد: سامانه تدارکات الکترونیک دولت
زمان بازدید از زمین: روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مورخ 1400/11/04 لغایت 1400/11/06 ساعت 9 الی 12
مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد: تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1400/11/06
مهلت تحویل اسناد: تا پایان وقت اداری روز یک شنبه مورخ 1400/11/17
زمان بازگشایی اسناد مزایده: ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه مورخ 1400/11/18کمیسیون
معاملات
برگزاری
مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند
مزایده شامل دریافت اسناد مزایده، ارسال پیشنهاد قیمت و... از طریق سامانه مذکور
امکان پذیر می باشد. ضمنا در صورت داشتن هر سوال در ساعات اداری به اداره کل شیلات
خوزستان واقع در کیانپارس نبش خیابان 5 شرقی امور قرارداد ها و پیمان مراجعه
نمایید.