تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

نشست گروه اقدام سازمان شیلات ایران با مدیران شیلات خوزستان
در جریان سفر اعضای گروه اقدام سازمان شیلات ایران متشکل از بخش های نظارتی به استان خوزستان و نشست با مدیرکل شیلات خوزستان، معاونین و مدیران ستادی اداره کل، همدلی و همبستگی بین کارکنان در دوره مدیریتی جدید شیلات مثبت ارزیابی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، در این جلسه که پیش از ظهر امروز چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) برگزار شد، همدلی و همبستگی بین کارکنان در دوره مدیریتی جدید شیلات با رویکرد شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران بومی، تخصص محوری، شفاف سازی و افزایش سطح هماهنگی ها با بخش های نظارتی نسبت به سنوات گذشته مثبت ارزیابی شد.

همچنین بر بکارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و معنوی سازمان در راستای بهره گیری از اصول ۵ گانه مدیریتی از جمله: برنامه ریزی، سازماندهی، بکارگماردن، هدایت و رهبری، کنترل و نظارت بر امور تاکید شد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه ارتقا سلامت نظام اداری و ترویج و نهادینه کردن تفکر و اقدامات پیشگیرانه از فساد و تخلفات احتمالی توسط  کارکنان در حیطه مسئولیت، پرهیز از هرگونه تبعیض قومی و طایفه ای، جلوگیری از هدر رفت بیت المال در نقاط آسیب پذیر، آموزش پرسنل در حفاظت از اسناد محرمانه و پرونده ها، مراقبت در برابر تخلیه اطلاعات تلفنی کارکنان و حفاظت گفتار، انضباط بخشی فعالیت ها، صیانت از حقوق پرسنل و عدم پرونده سازی های شتابزده برای آن ها، رعایت اصول، مقررات و انضباط اداری برای دستیابی به اهداف سازمانی و توزیع عادلانه خدمات به جامعه بهره بردار بوده است.

در بخش پایانی، واحدهای اجرایی اداره کل نیز گزارش فرایند اقدامات هر بخش را تشریح و راهکارهای مناسب برای رفع هر یک از نقاط آسیب پذیر و مدیریت موقعیت های تعارض منافع را ارایه کردند.

گفتنی است، اعضای گروه اقدام سازمان شیلات ایران متشکل از بخش های نظارتی شامل: مدیران کل حراست، حقوقی و بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان با ارائه راهکارها و اقدامات بسیار راهگشا و موثر در رفع تنگناها و مشکلات پیش روی تولید و افزایش هم افزایی راهنمایی های لازم را در هر بخش برای مدیران و کارکنان اداره کل شیلات خوزستان مطرح کردند.

۳ مرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۵۲
تعداد کلیک: ۱۳۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500